Leta i den här bloggen

torsdag 22 september 2016

Efter tre veckor i jordfabriken!



Efter förra uppdateringen om min jordfabrik fick jag tips av någon att täcka mer med vanlig "skräpjord".  Processen går igång ännu bättre plus att den lukt som faktiskt finns när man just har fyllt på nytt material, minskar rejält.

Men, nu kör jag på som vanligt för att slutligen se hur många veckor det faktiskt tar från "bord till jord" så att säga...

Igår öppnades jordfabriken och det här är resultatet efter tre veckor:

Synbart som finns kvar är t ex avocadoskal och en del kaffefilter.

Och för att se hur det såg ut tidigare veckor:
Efter en vecka i jordfabriken, och efter två.




2 kommentarer:

  1. Hej! Fattas fortfarande alternativ för att jag skall kunna kommentera med min blogg...har svarat på din fråga inne på min blogg ;)

    SvaraRadera